niedziela, 22 lipca 2012

w ciszy

to nie w wyrazach mieszka prawda;
nie w słowach pasmo uczuć drży.
w kadrze jest tło - za pierwszym planem;
jak w niemym kinie milkną sny.
mowa krzykliwie obiecuje,
a gładkie zdania w eter mkną...
reżyser role wartościuje
- drugoplanowi z tyłu tkwią.
umilkną kwestie, wyraz oczu
i autentyczność gestów trwa.
zamiast wsłuchiwać się, chcę poczuć
ciszę, co szczerość w sobie ma.

2 X skomentowano:

Anonimowy pisze...

baaaardzo mi się podoba,przeczytałam wiersz i zachwyt, musiałam podejrzeć - kto to? tak pisze?
myślałam, że odkryłam nowy przepiękny świat, nie! okazuje się, że czytam Twoje wiersze! szczerze, poczułam, że czytam prawdziwą poezję, taką, która potrafi zachwycić i zatrzymać na małą chwilę,
dzięki bardzo za wiersz /wiersze/
krater

Ela Gruszfeld pisze...

Dziękuję serdecznie, Kraterku.

Obsługiwane przez usługę Blogger.