czwartek, 24 lipca 2014

zapamiętam anioły, których nie znałam

z dedykacją dla Darka G..., ktory dla zespołu Holy Water napisał to, co zamieściłam w  dolnej części tego postu 



nie umiem pisać o tobie.
nie zdążyłam kupić anioła na pamiątkę,
choć obiecywałam sobie, że następnym razem.

wyobraźnią sięgam po drewno,
 z którego czarowałeś naiwne niebo.
dzisiaj imaginuję i nadal nie rozumiem.

na harmonijce ustnej w nieśmiertelnym kapeluszu
rozbawiałeś, gdy ciężar wygniatał głęboki dół.
pełnią życia wyciągałeś za włosy.
chwytałam powietrze i słyszałam
'kumo, na fajeczka?'

tamtej nocy podobno swój ból uczepiłeś
na mocno napiętej linie, a ja nie chcę
rozumieć mowy ustnej harmonijki
która gra mi do ucha melodię
zawsze uśmiechniętego rzeźbiarza aniołów
z depresją zaplątaną w skrzydła.


....................................................

"Mam parę latek na karku, 
Na koncie nic oprócz zer, 
Mam stare buty i spodnie, 
Kapelusz osłania łeb, 
Mam niespełnione marzenia, 
Przyjaciół niewielu też, 
I niby wszystko w porządku (?)"

https://www.youtube.com/watch?v=dC2FTPhFgmE

0 X skomentowano:

Obsługiwane przez usługę Blogger.