środa, 17 grudnia 2014

teatrzyk absurdalny, że aaaach…!

mówiła mi kiedyś kobieta,
jak dzieła tworzy poeta: -

bo wiesz, kiedy pisze kto wiersze,
to musisz wiedzieć po pierwsze...

(tutaj złożyła ręce
i palcem wskazała fotel,
podnosząc głos aż do forte)

- bo wiesz, ja znałam poetę -
nie siedział tak jak kobieta.
on siedział o tak, o taaak!
i pisał wtedy, że aaaach…!

(tutaj zamilkła i ręce
opadły, no i nic więcej
nie rzekła, lecz opuściła
pokój.) zaniepokoiła -

w końcu był czas się dowiedzieć,
że najpierw to mus umieć siedzieć
i wtedy dopiero stać
na wiersz, w którym aaaach!

idę więc ćwiczyć - na fotel -
siadam - o tak, o taaak!
o nie!!! kiecka - trach!
Pablo Picasso- Kobieta w koszuli siedzaca w foteli

2 X skomentowano:

Aranek - Teresa Fejfer pisze...

Dobre ! Nie wiedziałam że to od siedzenia zależy :)))))
bo podobno poeta to pisze w różnych pozycjach
i w najróżniejszych miejscach np.w kościele,
więc się nie dziwię gdy w wierszu pada propozycja -
"po mszy, pokażesz mi wszystko - aniele ".

Ela Gruszfeld pisze...

Tereniu, tez nie wiedzialam, az sie dowiedzialam :)))

Obsługiwane przez usługę Blogger.