czwartek, 29 listopada 2012

po drugiej stronie gniewu

nie podchodź dzisiaj do mnie blisko
nie ręczę że utrzymam dłonie
choć opadają - resztki dumy
do twojej łydki się dobiorą

aby zatopić zęby
mocno zacisnąć szczęki
aby nie zawyć
by przełknąć
i strawić

nie podchodź do mnie nazbyt blisko
niech dystans tłumi wartkie słowa 
razem z goryczą szczelnie zamknie
niech się oczyści z jadu mowa

aby oszukać siebie
odwagi przyjąć pozę
aby nie zawyć
by przełknąć
i strawić

gniew który nie chce wiedzieć że jest

dzieckiem żalu i rozczarowania
Gniew namiętności-autor Kiga
źródło:http://www.craftladies.org/kiga-patworzy-t905-60.html

2 X skomentowano:

Unknown pisze...

ciekawy ten Twój blog Elu nawet bardzo a wiersz cóż masz taki specyficzny realny styl blisko ziemii fruwasz poezją:)) to zauwazyłem będe zagladał na pewno Duch44

Ela Gruszfeld pisze...

Tomku, mam taką moją fanaberię, by kontekst bezpośredni był "blisko ziemi". Z nadzieją, że od kontekstu do... dalszych nieco rejonów :))) Dziękuję, że zajrzałeś i niezmiennie zapraszam :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.