poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Pani Petronela

Pieje Pani Petronela pieśń pochwalną - piersi pean.
Paweł pięknie prosi panią Petronelę: piej paradniej,
pokaż panom piękno piersi - pierwszy pragnę powab pieścić.

Prowokacja! - pani prawi. Piotr popiersie - pyk! - poprawi.
Pięścią pewnie Pana palnie - potraktuje personalnie!


5 X skomentowano:

Aranek - Teresa Fejfer pisze...

Jeszcze nie napisałam tautogramu i chyba nie napiszę, z powodu braku dyscypliny :)))))))))))
Ale Twój bardzo mi się podoba :)))

Ela Gruszfeld pisze...

To byl moj pierwszy tautogram :) Pierwsza probka, Tereniu :)

Anonimowy pisze...

Elu, co ja czytam :)
Bardzo dobrze się czyta, nie męczy, nie łamie myśli i języka.
Pozdrawiam Cię, przyniosłam Ci kawę, będzie cały czas gorąca.
Jakoś tak się mijamy...

Anonimowy pisze...

Nie dodałam, że kawa ode mnie :)
Alina

Ela Gruszfeld pisze...

Alinko, nie moge aktualnie skypa uruchomic - problemy sprzetowe :) A tel. juz tylko ten nr plusa :) Mam nadzieje, ze wkrotce pogadulimy - po 10 wrzesnia beda u mnie nielimitowane :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.