piątek, 19 grudnia 2014

Świąteczna noc

Świąteczna noc - otwieram drzwi.
Za nimi śnieg gwiazdami lśni.
Z zapachem świerku, z jemiołą w ręku -
to ty!

Aromat ciast powita cię.
Otulisz mnie jak ciepły pled
czułym spojrzeniem. Moje marzenie
jak sen!

 Ref.:
Na choince bombki pozłacane,
za oknami śniegu biel.
Renifery biegną zadyszane,
a ty blisko - obok mnie.


Magiczna noc w jemioły cień
zaprosi nas. Tu dowiesz się,
że dziś w prezencie ciebie na szczęście
chcę mieć!

Jesteśmy jak marzenia dwa.
Pierwsze z nich – ty, a drugie – ja.
Bo w słowie "razem" tak nam do twarzy -
tak naj...!

Ref.:
Na choince...


Gdy minie Świąt magiczny czas -
kolędy ton, lampionów blask,
odjadą sanie, a ty zostaniesz.
Nie sam!

I w każdą noc opowiem ci
o tym, jak z tobą dobrze mi
odkąd w te Święta... drżałam ze szczęścia,
jak ty!


4 X skomentowano:

Aranek - Teresa Fejfer pisze...

Prawdziwa świąteczna piosenka :)
Wesołych i dobrych Świąt Elu :)

Ela Gruszfeld pisze...

Zdrowych i radosnych, Tereniu! :)

Alina pisze...

Elu, trochę nie mogę dogonić chwil, one wciąż przede mną... dlatego chociaż kilka słów:
życzę Ci spokojniejszej przyszłości w zdrowiu, stabilizacji pieniężnej, nieopuszczającej wenie i napływu uczuć dotąd nieznanych, a pięknych.
Buziole :)

Ela Gruszfeld pisze...

Buziole, Alinko :) Piekne zyczenia - pieknie dziekuje - Tobie i Twojej Rodzinie najlepszego i najpiekniejszego :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.