niedziela, 26 kwietnia 2015

dialog na dwa krzesła pomiędzy

usiedli naprzeciwko - autor z pustką w dłoni
czytelnik zajął miejsce (przysunął puste
krzesło by zająć nim ręce)

autor:
chciałem tylko zapytać czy pobędziesz 
mną ze mną 

czytelnik:
chciałem tylko wiedzieć czy umiesz mną 
pobyć we mnie 

autor:
chciałem powiedzieć że frazy to szeregi 
wątpliwości opatrzonych kropkami 
utwierdzonych wykrzyknikami 

czytelnik:
chciałem zobaczyć we frazach niewątpliwą 
pewność i stanąłem w kropce 
tuż obok ciebie 


unieśli się (wciąż naprzeciwko)
autor zwinął pustkę w rulon
czytelnik zwolnił miejsce (odsunął puste
krzesło by zająć nim ręce)
i poszli sobie do siebie


2 X skomentowano:

Alina Z-G pisze...

Wracałam ze sklepu, było duszno, samochody pędziły jak w majakach. Myślałam o tym, co tu powiedziałaś...
poczułam Samotność i to z Nią...

Gdzieś musimy dzisiaj się odnaleźć na tej kawie :))

Ela Gruszfeld pisze...

:) Odnajdujemy się na naszych kawach Alinko - z całą pewnością :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.