sobota, 18 kwietnia 2015

Skype me! - 14

Nie dziw się, że dawno nie skypiłam. W moim wieku trzeba dbać o kondycję, aktywność, a nie ślęczeć przed kompem. Ruch, ruch, ruch! Bo skrzypieć ani myślę!
Zawzięcie trenuję więc stawy. Zwłaszcza te żuchwowo-skroniowe. Jak? Ano na przemian - uśmiech - opadanie szczęki; uśmiech - opadanie szczęki…

A ostatnio to ta szczęka opadła mi na długo - kiedy moja przyjaciółka Gienia oznajmiła, że zamierza wyjść… No to ja pytam ją od razu, dokąd. A ona, że za mąż! Wtedy to mi jeszcze szczęka ledwie się zawiesiła, a opadła dopiero, kiedy usłyszałam, że jej wybranek miał już cztery żony! A Gienia uparła się, aby zostać piątą. Najpierw nie mogłam nic powiedzieć przez tę szczękę. Rozmasowałam i pytam: Czyś ty, Gienia, rozum postradała?! Toż jak on miał cztery żony i żadna mu nie pasowała, to on na pewno jest typem zdradziecko-niestałym i w ogóle żaden z niego materiał na męża!
A ona mnie na to, że nie, że spokojna moja rozczochrana, bo on to u cz c i w i e cztery razy owdowiał! Pytam ją więc, czy nie boi się za taki mąż wychodzić, grzebnąwszy w jego przeszłości, która perspektyw zachęcających nie roztacza. A rokować może…, a uchowaj Boże! A ona do mnie, że ja to uczciwości nie doceniam, że jej zazdroszczę po prostu tego szczęścia, którego się na starość doczekała. I że życie jeszcze przed nią, więc nie zamierza z niego rezygnować.

W imię Ojca i Syna…! Z siebie dosłownie wyszłam uczciwie trzasnąwszy drzwiami. Szczęka też trzasnęła, gdy huknęłam pięścią w brodę, aby ją nareszcie zamknąć. I ty wiesz co? Gdy opowiadałam o tym Heniutkowi, to on w tym momencie mi przerwał. Zaczął chrząkać i w końcu wykrztusił, że też ma ochotę na jakiś uroczy alians i że na Ochocie widuje taką jedną, która mu, nawet nawet, na Dzień Dobry odpowiada. Ale że po rozmowie ze mną to on ma spore wątpliwości w kwestii jej uczciwości… No bo ona to tylko jednego, świętej pamięci, uczciwie pochowała…

A teraz lecę uczciwie potrenować. Uśmiech - opadanie szczęki, uśmiech - opadanie szczęki, uśmiech…!


źródło foto:
http://natemat.pl/115327,odmladzanie-przez-cwiczenie-poznajcie-joge-twarzy

2 X skomentowano:

Alina Z-G pisze...

Jaką odwagą wykazał się Heniutek, gdy się przyznał :)
Uczucia, pragnienia, marzenia wystawiane są na najcięższe próby przy niedostatku szczęścia.


Pozdrawiam, Elu, z niezatapialną kawą, ratunkowym balsamem na opadające szczęki :)))

Ela Gruszfeld pisze...

Z przyjemnością piję z Tobą tę małą czarną - popołudniową. Miłego wieczoru, Alinko :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.