piątek, 20 listopada 2015

Hej, hej! (PRZEKŁAD)

Oryginalna piosenka tu: Lionel Richie - "Hello"

Sam, w myślach, byłem z tobą - sam na sam.
W marzeniach usta całowałem tysięczny raz.
Za drzwiami znikasz - śledzi cię mój wzrok.

Hej, hej!
Czy nie szukasz właśnie mnie?
W twoich oczach widzę, wiem,
że w uśmiechu jestem też.
Jesteś wszystkim czego pragnę
i w ramiona chcę cię brać.
Co powiedzieć, dobrze wiesz
i co właśnie zrobić, więc...
Chcę tak bardzo ci powiedzieć:
kocham cię...

We włosach chciałem dostrzec słońca błysk
i raz za razem móc powtarzać, jak mi zależy.
Że czuję, jak mi czasem serce drży.

Hej, hej!
Chcę, byś dowiedziała się -
jesteś, ale nie wiem gdzie;
co porabiasz myślę wciąż.
Czy samotność z ciebie szydzi?
Czy jest ktoś, kto kocha cię?
Jak mam zdobyć serce twe
i po jakich śladach biec?
Pozwól zacząć mi od zdania:
kocham cię...

Hej, hej!
Czy nie szukasz właśnie mnie?
Jesteś, ale nie wiem gdzie.
Co porabiasz, myślę wciąż.
Czy samotność z ciebie szydzi?
Czy jest ktoś kto kocha cię?
Jak mam zdobyć serce twe
i po jakich śladach biec?
Pozwól zacząć mi od zdania:
kocham cię...
fotografia własna

0 X skomentowano:

Obsługiwane przez usługę Blogger.