środa, 10 sierpnia 2016

Teatrzyk bardzo kulturalny damsko-męski

On:
Chciałem powiedzieć: Pani, to musi,
lubi pokusić -
a ten peniuar - pełna kultura!
Ta koafiura!
Tak pani wabi... Pani się bawi...

Ona:
Zaraz uduszę! I psem poszczuję,
bo coś tak czuję...
Brak mi odwagi, by panu w oczy...
Chcesz zauroczyć?!
Magia i czary, no a zamiary:
Pan szuka pary?

On:
Tak bezposrednio? Wierz mi, na pewno
jestem za stary
na słowne gierki. Niecę iskierki -
czy to ambaras, że pani zaraz
zabłyszczą oczy, zadrżą rączęta?

Ona:
No proszę pana! Od razu, z rana?!
Oj, popamiętasz!
Ja jestem grzeczna, bardzo stateczna,
a pan z iskrami?!
Co pan wyprawia?! Coś piszczy w trawie?
A między nami:
iskry mam w sobie - raz pewien człowiek
od nich się zajął -
nie miał zajęcia, tacy na zięcia się nie nadają -
zgasił go tata: Ma być wypłata
w każdym miesięcu! 

On:
Zamilknij w końcu! Puste kieszenie,
lecz ja się zmienię, gdy się ożenię!

Ona:
A klituś-bajduś (albo odwrotnie)!
Przyjdzie samotnie
z tymi iskrami... Świecić przykładem
lub ze świecami między panami
szukać połówki dla białogłówki...

On:
Pani tak serio o tej mizerii śród męskiej pół... Płci?
Się opamiętaj, byś nie wymiękła kiedyś od żółci!

Ona:
Wabił pan, bawił, a teraz prawi, by mnie obrazić!
Zatem: Adios!!! I nie ma sprawy -
przygarnę pieska, a może kotka...

On:
No żeż! Idiotka!

Ona:
...A pan niech szuka! Inną oszuka,
choćby z Warszawy.
Wabił pan, bawił..., cudeńka prawił,
Bzdurami mamił!
Idę!

On:
Do diabła! Tylem namawiał,
a figa z makiem!
Trzeba od nowa mi maszerować
znanym deptakiem -
tam i z powrotem
przez tę Ochotę.
I szukać dalej pani, tej, która
umie docenić pełną kulturę.
//vintagegirl1983.blogspot.com/2016/01/bielizna-retro-5-skadnikow-stylu.html

0 X skomentowano:

Obsługiwane przez usługę Blogger.