poniedziałek, 30 września 2013

Kto mi dał... żebro?

Jak łońskiego było roku,
tak i latoś jest Dzień Chłopów.
A nazwany Dniem Chłopaka,
no bo kto by liczył lata?!

Young forever, wiecznie juve!
Choćby czas posrebrzył grzywę,
choćby uwiąd starczy dopadł -
w duchu zawsześ przecie chłopak.

Pierś do przodu, w górę głowa,
bo laurka już gotowa!
Bądź kobietom ku pomocy
jako w zdrowiu, tak w niemocy.

Baw się dobrze bawiąc panie
Staśku, Jarku, Wiesiu, Janie...
Bądź opoką, kiedy trzeba,
Niech nadobna płeć opiewa

Twe zasługi i walory,
Jurku, Cześku, czy Makary.
Jak tur zdrowy bądź, Chłopaku,
bez zarzutu męstwa braku.

Testosteron niech rozpiera
Darka, Józka..., jak ogiera!
Czyś kudłaty, czy z łysiną,
niech Cię łaski nie ominą.

I pamiętaj, zawsześ młody,
kiedy w duszy dar pogody,
kiedy Cię nie skrzywia „Maczo”.
Niech za serce sercem płacą

własne, cudze, wnuczki, matki...
Ale dosyć już tej gadki!
Badź mężczyzną, no i basta!
Tego życzy Ci Niewiasta!

2 X skomentowano:

Andrzej - Art Klater pisze...

Potrzebne mi żebro Twoje,
Rzekł Bóg do Adama wśród uciech...
O. K., lecz nieco się boję
I chyba mam złe przeczucie...

kusiolki, Eluś.

Andrzej - Art Klater pisze...

Zapraszam Cię, Elus, do mnie, gdzie rządzi mój gość - Malina M*
kusiki

Obsługiwane przez usługę Blogger.