sobota, 2 maja 2015

majówka

pójdę w ten maj, pójdę na całość
w cholerę! jeszcze raz krok w bzowość.
wychodząc z siebie, stanę obok,
by widzieć co się będzie działo.

w dzwonkach konwalii
parno, parno.
zabzyczą arie
białym pannom.

ja obok, obok (bez znaczenia)
znacząco spojrzę kątem oka,
podsłucham w brzęku: kocham, kocham,
nim się nabawię uczulenia.

w skrzyłach kąśliwych
gwarno, gwarno.
słońce ożywia
kwiatki pannom.

pójdę w ten maj, no niechże stracę
głowę raz jeszcze nieostrożnie.
ty za plecami stań, ty chroń mnie,
kiedy usłyszysz, że deszcz płacze.

6 X skomentowano:

Alina Z-G pisze...

Dziś już nie pójdę, jutro też schowam
w zakamarki...

Czytam wciąż od nowa, taki jest... " w dzwonkach konwalii", w rosie.
Pozdrawiam, Elu...

Ela Gruszfeld pisze...

Alinko, specjalnie dla Ciebie przynoszę to, co dzisiaj wysłuchałam na żywo w wykonaniu Pana Anatola:

https://www.youtube.com/watch?v=cGFy0zMp_wY

Dziękuję ... :)*

Anonimowy pisze...

piękny wiersz, czytam i czytam, no cóż urzekasz nie tylko wierszem -ami......

ileż mądrości w słowach
hm...
ty za plecami stań, ty chroń mnie
kiedy usłyszysz, że deszcz płacze....
milusiego


Bułat Okudżawa
ach!
Teresa

Ela Gruszfeld pisze...

Tereso, dziękuję za ciepłe słowa.
Nie wiem, czy znamy się (wirtualnie?)
W każdym razie serdecznie pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Witam! Elu, /przepraszam za bezpośredniość?, wow/
hm... czy musimy się znać?, wirtualnie?,
czytam Elu Twoje wiersze, raczej Twoją twórczość,
zachwycasz,
oczywiście mnie....
a to tak dla odprężenia
zachwyca podobnie jak Twoje wiersze
jeśli masz ochotę posłuchaj razem ze mną A.Borowika
Teresa
https://www.youtube.com/watch?v=WtsHKEtDM2c
pozdrawiam
i milusiego dzionka

Ela Gruszfeld pisze...

Tereso, ależ intencją mojego zapytania była ciekawość, czy gdzieś w sieci publikujesz - czy może na znanym mi portalu. :) Zwykła ciekawość, czy też tworzysz, piszesz. Poczytałabym :)
Dziękuję i pozdrawiam :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.